ketvirtadienis, spalio 11, 2007

Rufus Wainwright!!!


Niugi apturėjau šaunų vakarą vakar! Man atrodo, buvau geriausiam koncerte so far (ko gero, turėčiau atsiprašyt Aerosmith, Peter Gabriel, Chris Cornell, Crowded House ir Norah Jones, kurių pasirodymai man labai patiko ir suteikė daug džiaugsmo), bet Rufuso labai laukiau ir labai labai smagiai suklausiau. Čia, aišku, visiškai subjektyvi ir emocijomis grįsta mano nuomonė. Betgi buvo be galo faina. Ir jau gailiuosi, kad neturiu bilietų šiandienai (mat jis duoda Dubline du koncertus, taigi šiandien - dar vienas). Atgrojo Rufusiukas sąžiningai dvi su puse valandos. Pati vieta buvo dar mažesnė nei aš tikėjausi. Tas išties pridėjo tokį jaukumo ir intymumo jausmą. Rufuso grupė - 7 žmonės, kurie grojo gitarom, trimitu, fleita, bandža, kontrabosu, pianinu (tikiuos, nieko nepraleidau) ir dar pritarė jam balsais bei šoko!!! Pats Rufusas bendraujantis su publika, mėtantis bajerius, tarpuose keičiantis kostiumus ir apskritai toks šiltas ir paprastas, sakyčiau, sveikai vaikiškas.
Šiek tiek pafotkinau, bet buvo tamsu, tad didelės kokybės nesitikiu. Reiks vėliau pasižiūrėt, kas išėjo. Kol kas sudedu, ką nufotografuot pavyko kitiems.